وبلاگ من

وبلاگ من وبلاگی شامل تفکرات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات بنده هست

وبلاگ من

وبلاگ من وبلاگی شامل تفکرات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات بنده هست

معرفی موتور جستجوی امن قسمت2

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۳۹ ب.ظ

ادامه مطلب قبلی

لینک آدرس مطلب قبلی اینجا را کلیک کنید



3.peekier



peekir یک موتور جستجوی جالب است این موتور جستجو همانند موتور هایی که معرفی کردک یک موتور جستجوی امن است

این موتور جستجوی از بینگ قدرت گرفته و اطلاعات شما را ذخیره نمی کند چون موتور جستوجوهایی که قبلا معرفی کردم مسدود بود اینت موتور جستجو را جایگزین مناسبی میدونم



4.qwant




 این هم از آخرین موتور جتسجو !

این موتور جستجو در فرانسه ساخته شده و قدرت و کیفیت خوبی هم داره و واقعا عالیه .طبق ادعای شرکت سازنده ی این سایت qwant از اطلاعات شما استفاده نمی کنه و این موتور جستجو جزو موتور های جستجوی امن نام برده میشه .

در هر حال. این موتور جستجو هم از بینگ قدرت گرفته و به منبع غنی دسترسی داره




امید وارم این مطلب برای جالب بوده باشه پلطفا اگر از این سایت ها استفاده کردید بازخوردتان را در قسمت نظرات بیان کنید




مطلب اختصاصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی