وبلاگ من

وبلاگ من وبلاگی شامل تفکرات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات بنده هست

وبلاگ من

وبلاگ من وبلاگی شامل تفکرات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات بنده هست

معرفی چهار موتور جستجوی امن قسمت اول

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۲۱ ب.ظ

با سلام امروز قصد دارم تا شما رو با چهار موتور جستجویی که امن هستند را معرفی کنم


بدون شک شما اسم گوگل را شنیده اید .گوگل قوی ترین و بهترین و الیته محبوب ترین موتور جستجو در دنیا است

اما چراگوگل این همه ثروت دارد؟ تبلیغات! درسته گوگل با تبلیغات توانسته این همه درآمد داشته باشد

و تبلغات خود را به بهترین شیوه در بین نتایج جستجوی کاربران قرار میدهد

اما گوگل همه ی تبلیغات را به همه کاربران نمایش نمی دهد!

و برای هر کاربر تبلیغ با توجه به سلیقه کاربران نشان میدهد . در حقیقت موتور های جستجویی مثل گوگل-بینگ-یاهو و... با حفظ کردن اطلاعات کاربران مثل کشور-زبان و حتی علایقشان به آنها تبلیغ نشان می دهد

این موتور های جستجو اکثر این اطلاعات رو از طریق جستجوی کاربران می فهمند


اما خیلی از کاربران مثل بنده اصلا دوست ندارم که اطلاعات شخصی ام به دست این شرکت ها بیفتد


خوشبختانه موتور های جستجویی ساخته شده که به کاربرانی که علاقه به حفظ حریم شخصی خود هستند ساخته شده که بنده قرار است که در این مطلب چند تا از بهترین ها رو معرفی کنم


1.duckduckgo.com

 


duckduckgo


داک داک گو یک موتور جستجوی امن و فوق العاده قوی است

موتور جستجوی امنی که جزو محبوب ترین موتور ها است اما متاسفانه در کشور ما مسدود است و برای استفاده باید قند شکن داشته باشید مثل تور که در شاید در آینده مطلبی در این زمینه منتشر کنم.



2 ixquick

ixquick.com


Ixquick هم یک موتور جستجوی قوی است و در حقیقت یک ابر جستجوگر است.

یعنی وقتی شما مطلبی را جستجو می کنید اون میاد عبارت شما را در سایر موتور های جستجو دیگر جستجو می‌کند و نتایج را به شما نشان می دهد

این وب‌سایت یکی از محبوب ترین موتور های جستجوی امن هست ولی متاسفانه در ایران مسدود می باشد



ادامه دارد...


مطلب اختصاصی



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی